Alexandru Negrea

  • Prima pagină
  • Despre
  • Arhivă
  • Contact
  • Campanii
    • Siemens Race
    • UPC
      • Digital Card CI+
      • Fiber Power
    • Vodafone
      • Iphone 4S
      • HTC Sensation
    • Orange
      • Motorola Xoom
      • HTC Cha Cha
      • AR Drone
      • O noua zi
      • Aplicaţii iPhone
      • 5 săptămâni în balon
    • Microsoft
      • Workshop Storytelling
      • Dev de Amsterdam
      • Windows 7
      • Internet Explorer 8
    • Kaspersky Antivirus
      • Security Analist Summit
    • Motorola Milestone
    • Petrom
      • Redescoperă România
      • Harta Crăciunului
    • Sony Ericsson
      • Xperia X10
      • Xperia Arc
    • Diverta
    • Puma Creative Factory
    • Ciuc
      • Concert Bon Jovi
      • Dezbaterea gustului
  • Facebook
  • Twitter
  • Smartphones
    • Samsung Galaxy Note
    • HTC Sensation XL
    • HTC Cha Cha
    • HTC Sensation
    • Sony Ericsson Xperia ARC
    • Motorola Milestone
    • LG GW620
  • Teme WordPress
  • Blogging

Tu te poţi distra pe muzică house?

Posted by Alexandru Negrea
/ June 10, 2011 / 119 Comments

Zilele trecute am ajuns la o petrecere şi mi-am dat seama că sunt total depăşit de tot ce înseamnă distracţie în 2011. Mă rog, spun că sunt depăşit pentru că altă explicaţie nu găsesc. Ideea e că la petrecerea asta era un DJ înconjurat de mixere, butonaşe şi potenţiometre, pe care le pipăia periodic, ridicând una dintre căşti pe ureche, ştii modelul. Acest DJ ne-a ţinut, preţ de vreo două ore, cât am reuşit să rezist, în ritmuri house, de mă dureau măselele de minte de la atâta păcăneală. Din când în când, foarte rar, aproape deloc, se mai auzeau şi versuri, moment în care mi se lumina faţa şi trăgeam speranţe că urmează să ascultăm şi nişte MUZICĂ (strofă-refren-strofă-refren… gen), dar nu, nu s-a întâmplat, iar eu am rămas cu impresia că sunt depăşit pentru că:

1. Mie îmi plac femeile, deci la o petrecere vreau să dansez cu una sau, în funcţie de context, mai multe doamne şi/sau domnişoare. Şi nu vreau să dansăm cu mâinile ridicate în aer şi nici să SĂRIM! Repet, că poate nu s-a înţeles, mie îmi place să dansez CU o femeie, nu în jurul ei, nu cu mulţimea din jur şi nu-mi place să dansez în grup, că nu mai sunt clasa a 5-a. Dacă e sfârşitul petrecerii şi suntem toţi alcoolizaţi, atunci facem trenuleţul cu tot grupul, înainte de a pleca fiecare spre baia lui. E doar părerea mea, zic, deci nu dau cu parul.

2. Versurile melodiei trebuie să mă ducă într-o poveste în timp ce dansez. Nu pot să dansez cu o femeie ascultând un negativ. Fac excepţie doar (unele dintre) dansurile de societate, dar în niciun caz muzica house. Dansul se bazează pe emoţie, pe sexualitate, care depinde direct de povestea/filmul melodiei. Nu înţeleg cum îţi poţi privi partenera în ochi, pasional, în timp ce dansaţi pe DJ Savarină feat. Andreea Delia Bănică Matache Lora.

Apropo, că am văzut că mulţi bărbaţi au uitat o regulă de bază în dans. Atâta timp cât eşti în faţa doamnei/domnişoarei cu care dansezi, o priveşti pe ea, nu fumezi şi nu stai cu sticla de bere în mână, că nu mai eşti la liceu, deci nu mai eşti considerat cool nici pentru că fumezi, nici pentru că bei alcool şi, cu atât mai puţin, pentru că bei bere. Şi nu te uiţi pe pereţi. O priveşti pe ea, îi priveşti ochii, faţa, părul, umerii, gâtul, ignori total ce se întâmplă în jur, o strângi în braţe şi, în funcţie de genul muzical, o pui să facă o piruetă şi o admiri din cap până în picioare. O ADMIRI! Dacă privirea ta nu îi provoacă fiori, sau, mai mult de atât, o deranjează să o priveşti în ochi, sfatul e să încerci cu o tipă care te place. Sau cu una care ştie ce vrea.


Şi revenind la titlu, pentru mine cele două puncte de mai sus înseamnă distracţie la o petrecere. Nu îmi place să mă droghez, să mă îmbăt până fac pe mine, să urlu, sau să mă dau cu capul de pereţi, deci aş vrea să ascult muzică cu poveste, pe care să pot dansa toată noaptea cu cea mai frumoasă femeie. Muzica house e un banc prost în contextul ăsta.



Nu te uita pe pereţi în timp ce dansezi

Nu te uita pe pereţi în timp ce dansezi. Ai la ce să te uiţi!


© foto by onlinesalsa

Tweet
Tagged Barbati, dans, Femei, house, muzica, pasiune
  1. June 10, 2011

    Laurentiu Horubet

    Probabil e pe fondul educatiei tale muzicale. Mie tata mi-a pus, in 1992, Pink Floyd si Deep Purple in brate si… intelegi parcursul meu muzical.

    Eu nu apreciez muzica House (desi sunt melodii care imi plac) din simplul motiv că pe mine mă atrag ritmurile și liniile melodice diversificate. As aduga aici și instrumentele unplugged (sunt si eu un mic chitarist).

    De dansat… un pas la stanga si unul la dreapta pe bumtzi bumyzi… asta nu e dansat. Ce fain ai zis-o cu ”O priveşti pe ea, îi priveşti ochii, faţa, părul, umerii, gâtul, ignori total ce se întâmplă în jur, o strângi în braţe”… cat de adevarat…

    Multumesc

    Reply  
    • June 10, 2011

      mhitza

      Inteleg “backgroundul” din care vi, si stiu ce vrei sa spui prin diversitate (eu mai mult prin zona progressivului mai “modern”: Tool, Dream Theater, Liquid Tension Experiment, etc).

      Nu de alta dar sarindu-mi in ochi vroiam sa impart cu tine faptul ca da, si in house se gasesc piese foarte interesante si diversificate.

      Si am sa-ti dau un exemplu a unei piese de pe albumul lui Tiesto (In search of sunrise 7: Asia), album pe care eu il consider o capodopera; deoarece, culmea, treaba buna e facuta de ceilalti DJ care au mixat impreuna cu Tiesto aceste piese. Si iata exemplul pe masura: http://grooveshark.com/#/search?q=6am%20cressida

      :)

      Reply  
  2. June 10, 2011

    DJSLASH

    gusturile nu se discuta.

    Reply  
    • June 10, 2011

      Laurentiu Horubet

      Ba se discuta. Atat timp cat o facem intr-un mod elegant, constructiv si argumentat.

      Zic eu.

      Mersi

      Reply  
  3. June 10, 2011

    Alina Constantinescu

    Depasind povestea nereusita a petrecerii in cauza, cred ca emotie si sexualitate poti gasi doar pe muzica pe care o simti (indiferent care ar fi ea, asa cum pentru unii e tech house, iar pentru altii e salsa romantica ). Uite, ai incercat vreodata sa dansezi cu ea in ritmul pe care ti-l inchipui indiferent de ce se aude in boxe? Sau sa va continuati dansul si dupa ce nu se mai auzea nimic? Pentru o poveste in doi dansul nu are nevoie de muzica… ;)

    Reply  
    • June 10, 2011

      Alexandru Negrea

      Pot dansa pe orice muzică care are versuri, poveste şi un ritm suficient de lent cât să nu transpir în 3 minute, sau să o bruschez pe partenera de dans.

      Reply  
      • June 10, 2011

        Stefan Murgeanu

        inseamna ca nici un rock’n'roll orgasmic nu ai putea dansa?! :D

        Reply  
        • June 10, 2011

          Alexandru Negrea

          Mi-e greu să mă imaginez un Stefan Bănică :D

           
      • June 15, 2011

        Marius Matache

        Cum era piesa lui Andries “Am o problema si problema nu e mica. Am o problema: Cred ca sunt Stefan Banica!” :)))

        Reply  
        • June 15, 2011

          Daniela

          :)) Cât de tare e asta!

           
        • June 15, 2011

          Alexandru Negrea

          Hahahaha… foarte bună!

           
    • June 12, 2011

      Andreea L.

      “Uite, ai incercat vreodata sa dansezi cu ea in ritmul pe care ti-l inchipui indiferent de ce se aude in boxe? Sau sa va continuati dansul si dupa ce nu se mai auzea nimic? Pentru o poveste in doi dansul nu are nevoie de muzica… ;)” Alina, eu am fost odată într-un loc unde au dat atunci doar muzică gen Bumţi-Bumţi (vom găsi în dicţionar probabil denumirea asta peste câţiva ani) şi eram cu el. Am făcut exact ce ai zis tu. Noi auzeam muzica noastră, nu ce era în jur. E fain tare sentimentul. Şi vă felicit, domnule Negrea, din toată inima pentru articol! Superb scris şi pe sufletul atâtor oameni. :)

      Reply  
  4. June 10, 2011

    Monica Tarţa

    Mi-e aşa de drag de tine pentru că ai scris postul ăsta aşa de mişto :)

    Reply  
    • June 10, 2011

      Alexandru Negrea

      Monica, e prea pe faţă :P

      Reply  
      • June 10, 2011

        Monica Tarţa

        :)) eh, tre să scriu mai repede pe blog, ca să nu se mai fure ideile. aş scrie şi eu despre cum oamenii nu se distrează de fapt, ci ies social pentru aprobare, şi cum în cluburi de salsa se dansează până la 6 dimineaţa, pe când în cele de house se bea până la ora aia… deci unde e distracţia? :)

        Reply  
        • June 10, 2011

          Alina Constantinescu

          Are si distractia varstele ei :)

           
        • June 10, 2011

          Alexandru Negrea

          De asta ziceam că e posibil să fiu depăşit de situaţie.

           
  5. June 10, 2011

    ESilviu

    ok imi raspunzi?
    2-3 piese doar… pe care ti-ar placea sa le asculti in club…

    Reply  
    • June 10, 2011

      Alexandru Negrea

      3 exemple care îmi vin în cap acum:

      The Roots – The Seed http://www.youtube.com/watch?v=ojC0mg2hJCc
      Mary Mary – Shackles http://www.youtube.com/watch?v=V7eZD3TKn_M
      Timbaland – Hot Mess http://www.youtube.com/watch?v=i0A9_keRs1o

      That’s music man :)

      Reply  
      • June 10, 2011

        dj blueprint

        o scurta poveste despre muzica in romania mai exact din Bistrita
        cand am fost in tara in martie 2011 am avut norocul sa fie un eveniment hip-hop alaturi de Guess Who si nu era dj de hip-hop si am fost la locul si momentul potrivit, am incercat sa fiu cat mai comercial dar degeaba doar eu si poate inca max 20 persoane stiau piesele si le cantau ,dupa concert a intrat dj-ul rezident ca lumea era cu sarea la nas si le trebuia doar “bumtzi-bumtzi-bumtzi” ca inima le pompa la cel putin 135 bmp :)…si abia dupa ce a plecat toata lumea pe la 4 dim si am ramas doar o mana de prieteni am revenit la MUZICA…dupa mine lipsa de cultura si drogurile legale distrug muzica

        pt a ascula ceva mixuri live http://www.mixcloud.com/dj_blueprint/

        DJ BLUEPRINT - 3/18/2011
        18 Mar 2011
        (Private)
        EDIT TRACKS
        10:29pm 00:00 Luniz – I Got 5 On It
        01:43 Notorius B.I.G – One More Chance
        05:13 Ne-Yo – Sexy Love
        06:51 Jay Sean – Ride It
        09:27 USHER – U REMIND ME (94)
        11:58 50 Cent – Just a Lil Bit (Produced by Scott Storch)
        14:47 Ja Rule Feat Ashanti – Always On Time
        16:05 Pras Michel feat. odb and mya – Ghetto Supastar
        16:59 2 Pac – All About U
        18:57 Joe ft. G-Unit – Ride Wit U
        20:59 ciara ft petey pablo – goodies
        22:45 Notorious B.I.G. – Mo Money Mo Problems feat Mase & Puff Daddy
        23:39 Old Dirty Bastard ft Kelis – Baby I Got Your Money
        27:01 Notorious BIG Feat Diddy Nelly – Nasty Girl 106bpm
        28:25 P. Diddy Feat. Pharrell, Lenny Kravitz & Loon – Show Me Your Soul
        30:15 2pac – Changes
        11:04pm 35:14 Missy Elliott – Work It
        37:13 Maximilian – Pe Langa Telefon cu JJ si Vill
        40:00 Lil’ Jon and The Eastside Boyz – get low
        40:43 Mims – Like This
        42:12 Timbaland Feat Justin Timberlake – Carry Out
        44:31 The Game ft 50 Cent – How we do it
        46:51 Memphis Bleek Feat. Swizz Beats – like that (dirty)
        49:52 TI ft Jay Z – Bring Em Out
        50:58 Eve – Tambourine
        52:10 DMX – Party Up
        53:57 Jay-Z And Linkin Park – Numb/Encore
        57:01 Michael Jackson – Billie Jean
        59:59 MICHAEL JACKSON – REMEMBER THE TIME (CLOSER REMIX)
        1:01:52 Dr. Dre – Still D.R.E.
        1:03:58 jay-z – bonnie and clyde
        1:05:31 Tinie Tempah – Pass Out
        1:09:01 Jay-Z – Empire State Of Mind [Ft. Alicia Keys]
        1:10:06 Rihanna氀湏 – Rude Boy (Album Version)
        1:12:01 Ludacris – Move Bitch feat. Mystikal & I-20
        1:13:37 2Pac (Feat. Dr. Dre And Roger Troutman) – California Love
        1:15:04 Snoop Dogg Feat.Pharrell Williams – Drop It Like Its Hot
        1:20:49 50 Cent – Baby by me(dj blueprint edit)
        1:23:04 Jeremih – Dawn On Me (Feat. 50 Cent)
        1:25:25 BUSTA RHYMES – BREAK YA NECK (83)
        1:26:18 Fat Joe – Lean Back
        1:27:12 Skizzo Skillz – Fresh si rece (Original video version)
        1:30:02 Missy Elliott – Ching A Ling
        12:02am 1:32:36 Jay-Z – La La La
        1:34:41 Jay-Z – La La La
        1:35:08 Grasu XXL – Frumoasa si bestia feat. Georg
        1:37:33 50 Cent Feat. Mobb Deep – Outta Control (Explicit)
        1:38:53 Zale – Rupem baraka
        1:43:10 Version – Buy Out Riddim Instrumental
        1:43:53 Sean Paul – like glue (remix)(buy out riddim)
        1:45:00 Sean Paul Featuring Keyshia Cole – When You Gonna (Give It Up To Me)
        1:47:25 Kevin Lyttle – Turn Me On
        1:48:48 Sean Paul ft. Busta Rhymes – Gimme The Light (dj blueprint edit)
        1:50:32 Lil Jon & The East Side Boyz – Bia’ Bia’
        1:50:59 Dead Prez – Hip Hop
        1:52:42 Ludacris – How Low
        1:56:10 BUG MAFIA – exces pervers
        ||
        ||
        aici a urmat concertul dupa care dj-ul rezident cu “bumtzi-bumtzi-bumtzi” pana la 4 dim
        ||
        ||
        4:15:18 Jay-Z – izzo (h.o.v.a.)
        4:17:33 Jay-Z – Run This Town (feat. Kanye West & Rihanna)
        4:20:00 Sean Paul – I’m still in love with you (Feat. Sasha)
        4:22:35 Iyaz – Replay (91 Bpm)
        4:23:44 Hipstrumentals – Travie McCoy – Billionaire Instrumental
        4:24:35 Travie McCoy – Billionaire (feat. Bruno Mars)
        4:25:32 Skizzo Skillz ft. Drei Ros vs. Travie McCoy & Bruno Mars – Jaf Armat Billionaire
        4:27:37 #02.GRASU XXL/MITZA_AGR/GUESS?WHO – LiSA (PRODUS DE AGRESIV)
        4:30:17 don baxter – din nou
        3:02am 4:32:59 skizzo skillz – cum o cheama
        4:36:48 skizzo skillz – cum o cheama – instrumental
        4:37:05 Grasu XXL – Prea mult fum feat. Mitza (Agr
        4:39:01 Grasu XXL – Jos,jos,jos
        4:41:04 Bitza feat. Grasu XXL_ K-Gula_ – All star part one
        4:43:48 Destiny’s Child – Soldier (Feat. T.I. & Lil Wayne)
        4:45:15 Keri Hilson – Knock You Down
        4:46:48 Adidas (Instrumental) – Travis Porter
        4:47:34 Young Money Feat Lloyd – Bedrock
        4:48:47 B.U.G. Mafia cu Nico – Cine e cu noi
        4:51:01 11.Parazitii – Avort Verbal si Dac-as fi pres
        4:53:42 Anonim – Extrema zilei (cu Parazitii)
        4:56:41 Grasu XXL – Fara filtru
        4:58:12 2 Pac – Hit ‘em Up
        5:00:02 Mafia – Baietii buni (soundtrack)
        5:01:25 codul penal – europa romaneasca
        5:02:57 Jay-Z – change the game
        5:04:24 Jay-Z – Dirt Off Your Shoulder (Produced By Timbaland)
        5:06:40 Snoop Doggy Dogg – Who Am I (What’s My Name)?
        5:08:23 Snoop Dogg – lay low (feat. Master P, Nate Dogg, Butch Cassidy & tha Eastsidaz)
        5:09:07 Warren G Feat. Nate Dogg – Regulate
        5:11:11 2 Pac – To Live & Die in L.A.
        5:17:08 La Familia – Tupeu de borfas (cu Marijuana)
        5:17:41 Common – The Light (remix feat. Erykah Badu) for U
        5:20:37 Notorious B.I.G. – Big Poppa
        5:23:24 Erykah Badu – Love Of My Life Ft Common

        Reply  
        • June 11, 2011

          eu

          drogurile nu strica muzica, o fac mai buna :)…..proba 1: http://www.youtube.com/watch?v=MWe07krS8_E
          ..despre alcool nu stiu ce sa zic

           
  6. June 10, 2011

    Geanina Balea

    Foarte fain ai zis-o!
    “Dansul se bazează pe emoţie, pe sexualitate”
    “O priveşti pe ea……..şi o admiri din cap până în picioare!”

    Atunci cand o pui in practica este si mai fain! :)

    Si, din punctul meu de vedere, este valabila pentru ambele sexe situatia descrisa, cu gesturile specifice b si f, bineinteles!

    Reply  
  7. June 10, 2011

    Adrian din Arad

    @Alex: haide sa lamurim ceva: House-ul ca si curent este complet diferit de cei mentionati de tine: “DJ Savarină feat. Andreea Delia Bănică Matache Lora” si apoi exista acolo varii ramuri pornite din House si muzica electronica: Trance, Progresssive, Tribal, etc. Acum, fiecare are dreptul sa se distreze pe ce muzica vrea, sa ii placa ce muzica vrea. As vrea sa stiu parerea ta legata de Rock. Legat de droguri si bautura, eu ma distrez fff bine fara ambele si pe multe stiluri de muzica. Problema mare este ca in acest moment daca vrei sa dansezi un blues sau ceva asemanator esti privit ca si un babalac, daca vrei sa dansezi salsa sau alte stiluri latino esti privit ca si un ipocrit, un wanabee, etc. Acum sincer … daca te poti distra fara sa-ti pese de alti ii super, buba apare cand nu ai unde si cand nu ai cu cine. Mai pe scurt: iti impartasesc parerea, dar nu te lua doar de House (exista ramura de vocal acolo cu texte extraordinare, vezi melodii de la ATB si BT), incearca sa nu generalizezi pe un singur stil de muzica, compara mai multe (vezi Rock, heavy metal, etc. incearca sa dansezi pe alea :D).

    Reply  
    • June 10, 2011

      Alexandru Negrea

      Adrian, lasă-mi nişte linkuri, dacă ai timp. M-ar ajuta să înţeleg ce spui în comentariu.

      Reply  
      • June 10, 2011

        DJSLASH

        @Alex:
        ATB – Ecstasy http://www.youtube.com/watch?v=xFhZSo0dbao
        ATB – Hold you http://www.youtube.com/watch?v=g1mZsaROYro
        Above & Beyond – Sun & Moon http://www.youtube.com/watch?v=ll5ykbAumD4

        @Adrian: thumbs up!

        Reply  
      • June 10, 2011

        Adrian din Arad

        http://www.youtube.com/watch?v=g1mZsaROYro – ATB – Hold You
        http://www.youtube.com/watch?v=eX9L802jY7c – ATB – Let You Go
        http://www.youtube.com/watch?v=cEDsp131YXA – ATB – Humanity

        http://www.youtube.com/watch?v=_iFizEkfEAQ – BT – Somnambulist
        http://www.youtube.com/watch?v=gNUCsvwhYsQ – BT – Forget Me

        Prefertatul meu: Paul Oakenfold – Bullet In The Gun – http://www.youtube.com/watch?v=tQu4WYT1fdA

        Ultimele doua au si lyrics in descriere … si poti sa studiezi putin textul si pot spune ca marea majoritate sunt de dragoste, cu mesaje legate de dragoste. Daca cauti bine si Tiesto, Armin van Buuren au mai multe de acest gen (http://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8).

        Reply  
        • June 10, 2011

          Tim

          ATB rules! Absolut incredibile piesele sale… trance :X … Recomand noul album: Distant Earth…

           
    • June 10, 2011

      Ionut

      As dori sa stiu unde ai auzit tu Iron Maiden (ca tot ziceai de heavy metal) intr-un club de dans. Si poti dansa si pe ele, dar trebuie sa stii sa dansezi prima data :) Exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=MmAtwvZYTe8

      Reply  
      • June 10, 2011

        Adrian din Arad

        @Ionut: nu e vb. de Rock (heavy metal) intr-un club de dans :D era vb. de a compara si alte genuri de muzica. Si pt. Rock (heavy metal) exista cluburi de nisa unde doar asta merge :D

        Reply  
        • June 10, 2011

          Ionut

          Eh, asta e oricum mersul normal al lucrurilor. Fiecare merge pana la urma sa danseze unde se simte cel mai bine. De retinut ca lumea nu danseaza numai cu partenera, lucru de care mi-am dat seama de curand. Lumea merge sa danseze si din alte motive. :) In aceeasi lumina pot fi puse si rocko-tecile daca e pana acolo. Pana la urma ajungem la concluzia lui “DJSLASH” de mai sus: “gusturile nu se discuta”. Cluburile sunt destul de diverse si fiecare e liber sa mearga unde-i pofteste piciorul de dans. …Asta se aplica daca locuiesti intr-un/o oras/localitate care are mai mult de 1 club :(

           
    • June 10, 2011

      mihaela

      @adrian din Arad-perfecta dreptate ai,in tot ce zici!!!

      Reply  
    • June 10, 2011

      Claudiu

      Apropo de ATB:
      The Autumn Leaves: http://www.youtube.com/watch?v=eY3ASysJfCQ
      Black Nights: http://www.youtube.com/watch?v=yDODDpwBLaI
      …si sunt tone de piese de genul asta de la ATB.

      Reply  
  8. June 10, 2011

    Adrian din Arad

    Hai sa spun ceva legat de muzica House si ramurile ei: sunt mai vechi decat credeti, house si tot ce tine de el porneste din muzica electronica care isi are primele acorduri prin anii 70, vezi Kraftwerg: http://www.youtube.com/watch?v=5c81X6BiI0Y … acum … nu are rost sa ne luam de istoria muzicii da’ ca si idee multi considera House-ul ceva nou (eu de cam 15 ani ascult so …)

    Reply  
  9. June 10, 2011

    Alexandru Negrea

    Şi apropo, cele peste 60 de like-uri ale acestui articol, majoritatea venite de la femei, ar trebui să vă dea de gândit când vreţi să-mi arătaţi că greşesc, domnilor :)

    Reply  
    • June 10, 2011

      Makavelis

      likeurile le-ai primit ca esti tu simpatic si te plac femeile :)

      Reply  
  10. June 10, 2011

    eleny

    trebuie sa recunosc ca imi place ce am citit aici si esti primul barbat pe care il aud spunand asta despre muzica si dansul cu o femeie. majoritatea prefera bumtzy, bumtzy :)
    mi-ar placea sa citesc mai des astfel de articole aici, sau pe internet in general.

    Reply  
    • June 11, 2011

      mihai toader

      mare ghinion ai avut.

      Reply  
    • June 22, 2011

      In loc sa citesti

      In loc sa citesti mai bine ai dansa :)
      Interesesaza-te si sigur vei gasi un club de dans. de un baiat faci tu rost!… Asa a facut Ea acum 9 ani :)
      Mentii tonusul, te distrezi si simti muzica mai bine.

      Reply  
  11. June 10, 2011

    Dan Pandrea

    Alex, iti las niste link-uri cu melodii house (la modul general), cu versuri, foarte bune:
    http://www.youtube.com/watch?v=IqXN3A0TK6Q (min 2:30)
    http://www.youtube.com/watch?v=kebwTsRZ7bs
    http://www.youtube.com/watch?v=7hlOoMCG5qE (min 2:00)
    http://www.youtube.com/watch?v=xFhZSo0dbao
    http://www.youtube.com/watch?v=OPKQKX5JWqY
    si ultima:
    http://www.youtube.com/watch?v=hZlVqAy62Ko (min 1:55)

    Reply  
    • June 17, 2011

      Dana

      Nu ti se pare foarte amuzant (daca nu ar fi trist) ca trebuie sa indici minutul la care incep versurile, ca si cum asta ar trebui sa fie ceva wow? si ca ele sunt cam dupa 2 minute de ascultat bumti bumti?
      Alex, nu te cunosc si nu te-am citit niciodata pana acum, dar imi plac foarte mult convingerile tale (din postul asta cel putin) si subscriu in totalitate. Nu prea stiu cum ai rezistat la partyul ala atat de mult :)
      Ce imi pare cel mai rau e ca daca vrei sa asculti si sa dansezi pe alta muzica decat housareala, nu prea ai unde merge. Bineinteles, cluburile de salsa rock (if one can say this:P). Da mie asa mi-e dor de un club bun de oldies…il stiu numai pe Coyote…

      Reply  
      • June 17, 2011

        Dell

        Doar un comentariu: sunt destuld e multe cluburi in care poti asculta muzica live de calitate, in functie de gusturi: Mojo, Tribute, Spice, Big Mamou, Music Club etc si evident cele de jazz.

        Reply  
  12. June 10, 2011

    Gloria

    Ai ce bine am ras, aci la birou de nu intelege lumea ce-i cu mine.
    Atata dreptate ai, dar ai spus-o atat de pasional, de zici ca dancefloorul ala nu mai e dancefloor:))
    Cand am iesit si eu ultima oara, si si inainte ma gandeam ca ceva nu mai e ca pe vremuri.
    Si eu o zic din pct de vedere am omului care se distra, nu pe house, pe dnb si alte cele cu bassu mare.
    Am tot zis ca scriu, in ce s-a transformat iesitul asta, dar n-am ajuns, nici sa scriu, nici sa mai ies.
    Asa ca intr-un fel ma bucur ca nu-s singura care nu pricepe ce-i cu atmosfera din cluburi
    Dar ma si ambitioneaza scriu din punctu meu de vedere.
    Stai sa vezi maine, cand tre sa semnez condica la o mare petrecere cu staif cu ce impresii o sa plec de acolo.
    Pana si eu is curioasa.

    Reply  
  13. June 10, 2011

    Stefan Murgeanu

    amu drept sa va spun problema mea cu muzica house (dance, trance, techno sau ce variatiuni or mai fi) nu e ca n-are versuri (nici 8 din 9 simfonii ale lui beethoven n-au versuri) ci ca cei care asculta cest gen de muzica pur si simplu nu stiu ce inseamna DANS

    mergeti in orice (ORICE!) club cu astfel de muzica si veti vedea doar oameni plictisiti care stau si nu danseaza, sau in cel mai fericit caz mai ridica in sus cate o mana din cand in cand

    mi se pare foarte lame…

    Reply  
    • June 10, 2011

      Adrian din Arad

      @Stefan: Pai hai sa vad cati stiu sa valseze? Hai sa vad cati din tinerii de ziua de azi au o idee cum se prinde o domnisoara/doamna cand se danseaza? Cati au cat de cat o cultura muzicala? Buba imi pare ca fiind de fapt cultura muzicala si nu neaparat faptul ca nu danseaza.

      Reply  
    • June 10, 2011

      DJSLASH

      @Stefan, dai niste informatii false, zic eu, in primul rand pentru ca nu sunt argumentate…
      Nu stiu in ce club ai fost tu si ai vazut oameni plictisiti … si daca ai vazut, inseamna ca managementul clubului are o problema, pentru ca nu au angajat entertaineri (DJ, MC, animatoare, efecte video, etc…) indeajuns de buni(e).
      Daca asculti dance, house, electro, vocal, trance, tech house[...] sau orice gen derivat din house, nu inseamna ca nu stii sa dansezi. Personal ma incadrez ca si fan trance, progressive, electro, vocal, tech house si chiar mixez pe unde ma duc aceste genuri muzicale, incerc sa aduc acest iz in cluburile din Romania (nu vorbim de mainstream-ul de acum, sau comercial cum vrei tu sa-i spui ci de muzica electronica adevarata).
      Asta nu inseamna ca nu imi place/ascult/dansez si alte genuri de muzica (de la balade rock – a se vedea nickname: Slash de la GNR – pana la rock’n'roll, salsa, etc); asta nu inseamna ca sunt lame, pentru ca ascult mai mult house-ul. Inseamna ca ma regasesc mai mult in piesele acelor genuri, iar daca tu ai o problema cu muzica house (asa cum mi se pare mie), atunci vorbim despre altceva.
      Ca sa nu mai vorbim de cel mai mare eveniment de muzica electronica. Daca nu ai auzit de el, iti aduc la cunostinta ca este White Sensation si are loc in majoritatea tarilor (Romania nefacand parte din aceste tari pentru ca nu avem infrastructura si pentru ca Romexpo nu este atat de rezistent incat sa tina toata aparatura necesara)…
      http://www.youtube.com/watch?v=897lIVkRmVM

      Reply  
      • June 10, 2011

        Stefan Murgeanu

        rectific: eu inca nu am vazut nici un om in vreun club simtindu-se bine si dansand cu pasiune pe muzica house ;)

        astept din partea ta recomandari de cluburi unde spui ca as putea vedea oameni distrandu-se si dansand pe astfel de muzica

        chiar si in clipul pe care mi l-ai dat, daca ignori close-up-urile si te uiti cu atentie la imaginile care prezinta mai multi oameni, vei vedea ca MAJORITATEA nu danseaza (!), vezi de ex pe la 11:50, dar in general la toate imaginile care arata lume mai multa, doar ca secventele sunt f atent selectate si montate ;)

        Reply  
        • June 10, 2011

          DJSLASH

          1. I asked you first, deci nu trebuia sa arunci “pisica moarta in curtea mea”, dar fie…

          2. Ca si exemplu de club in care eu m-am distrat si lumea dansa pe muzica dance / house (80% din piese fiind din zona comerciala) si preturile erau destul de accesibile pentru toata lumea, a fost Club 24 din Regie. Nu am mai fost de mult timp in el, nici nu stiu daca mai este deschis. La polul celalalt (la preturi ma refer) este Clubul BOA, care in fiecare week-end prezinta un fel de spectacol/eveniment (in fiecare week-end altul) cu artificii, acrobati / dansatori care coboara din tavan pe funii si tot felul de “artificii” de genul acesta si lumea a danseaza pana pe la 6 dimineata.

          Club BOA – prezentare- http://www.youtube.com/watch?v=Qm7oeDNJMsw

          Intr-adevar sunt momente cand, in timpul oricarui eveniment, sunt oameni care mai stau si pe loc. In 8 ore cat tine spectacolul nu ai cum sa te misti non stop …

          Dar muzica pe care o auzim in cluburile din Romania nu se compara cu muzica pe care o mixeaza marii DJ invitati la White Sensation.

           
      • June 17, 2011

        Dell

        DJSLASH, exista o diferenta intre discutia despre muzica si discutia despre spectacol (de tipul celui din BOA). Permite-mi sa cred ca majoritatea celor care merg si se distreaza copios sunt animati de ceea ce enumerai tu: domnisoare imbracate sumar (dar foarte creativ, recunos; oamenii chiar implementeaza cate un concept acolo), lumini etc.

        Reply  
  14. June 10, 2011

    bimus

    Acum 7-8 ani am gasit pe Atomic o emisiune de clubbing pe la mare … si vj-ul lua interviuri … si il intreaba pe un tip (incercati sa va imaginati discutia intre ei…in club… tipand unul la altul sa se inteleaga din cauza muzicii zgomotoase):
    “I:Ce muzica iti place? R: House! I: De ce? R: Ma relaxeaza!”

    Reply  
  15. June 10, 2011

    Alexandru Negrea

    Mulţumesc DJSLASH, Adrian şi Dan Pandrea pentru linkuri. Le ascult, nu e genul meu preferat de muzică, dar e o îmbunătăţire majoră faţă de ce am ascultat eu prin cluburile din Bucureşti

    Reply  
  16. June 10, 2011

    sorin (Laptop News)

    Alex, depinde de petrecere si subiect…Te inteleg la ce faci referire:). Sunt deacord cu tine, dar si acest subiect are mai multe laturi de analizat. Depinde cu cine mergi la petrecerea respectiva, depinde care-i subiectul si ce vrei sa faci tu…Vrei sa bei o bere cu prietenii, sa dansezi cu o fata sau mai multe, sa socializezi, sa stai pe scaun etc…Poti sa le faci pe toate in diferite contexte…

    Sunt party-uri de masa, sunt party-uri pentru sfere individuale…

    Reply  
  17. June 10, 2011

    Anka

    Multumesc mult … Deci nu sunt singura care inca mai face diferenta intre MUZICA si Zgomot Muzical

    Reply  
  18. June 10, 2011

    Allicia

    Eu cred ca ai mers unde nu trebuia. Vrei sa dansezi, sa o vezi, sa iti admiri partenera, nu mergi intr-un club unde se asculta house&co, alegi ceva mai chill, mai pentru varsta si gusturile tale.
    Cluburile de house sunt pentru dat din cur (cine il mai misca), privitul animatoarelor care dau din cur (asta e cea mai eneervanta chestie, pentru ca ma uit la ele, in loc sa dansez si asa pierd noaptea), fumat si baut in timp ce privesti animatoarele care dau din cur. Este simplu. Cei care vor o distractie relaxata, light, neinvadata de prea multe sentimente profunde, merg la house-reala.
    Evident, sunt si cei care asculta cu pasiune house si derivatele, care inteleg genul si-l simt. Ma numar printre ei, dar ma simt mai bine ascultand acasa, decat intr-un club…cu prea multe animatoare… :)
    Nu esti depasit, ci nu mai intri in targetul acestor cluburi. Ai alte gusturi, alte asteptari.
    Nu e cazul sa comparam modalitatile de distractie, fiecare face si asculta ce vrea sufletul lui. Sa compari rockotecile cu discotecile cu salile de dans, e ca si cum ai compaa un 4X4 cu un sedan cu o decapotabila. Au ceva in comun, dar nu prea multe. Totul tine de gusturi, dorinte, asteptari si…de varsta.

    Reply  
  19. June 10, 2011

    Diana

    Acum 2-3 ani pe cand mergeam la majorate inca sa mai puneau melodii de toate genurile .. incepand cu hip-hop: cele mai vechi ale lui 50 cent, Eminem, R’nB – Mary J Blige, Amerie, muult pop ..si terminand cu muzica romaneasca: Vama Veche – 18 ani, Voltaj, Directia 5 etc.
    Acum e acelasi ritm de la inceput pana la sfarsit si implicit aceleasi “emotii” daca mai exista. Cand dansezi nu mai exista nici un fel de contact sau apropiere, totul e la modul superficial.
    Mi-a placut ca am fost la o petrecere dedicata lui Michael Jackson si toate melodiile lui erau remixate atat de tare ca nici nu se mai intelegeau versurile si vocea lui.
    Personal imi plac unele melodii house, dar de regula le ascult cand conduc, pentru ca sunt singurele care nu imi distrag atentia.

    Reply  
  20. June 10, 2011

    tigeraxe

    Propun ceva. Hai sa nu mai folosim termenul “house” mereu. Sa-i spunem EDM sau muzica electronica. Pentru ca m-am saturat sa-i aud pe toti cum catalogheaza si asculta ei “haus”, dar in “hausu” asta baga toate genurile edm, de la trance, techno, electronica si pana la inna.
    Poate un titlu mai fericit pentru acest post ar fi ‘Tu te poti distra pe muzica electronica?’ Chiar daca prin articolul asta vrei sa subliniezi faptul ca nu esti fan al muzicii electronice din cauza dansului, care nu e dans, ci bumtzi-bumtzi, n-ar fi stricat un pic de documentare referitoare la muzica house si la celelalte genuri de muzica electronica, inainte sa le bagi pe toate intr-un singur gen in necunostiinta de cauza.

    Reply  
  21. June 10, 2011

    Denisa

    a zis cineva dans? jive, samba, salsa, rumbaaa? :D

    Reply  
  22. June 10, 2011

    dojo

    Pe vremea mea, mama ce misto suna, dansam pe Roxette, Guns etc. Is si astea siropuri fata de ce ascultam ulterior, dar aveau macar niste versuri misto, o linie melodica OK etc. Si da, era mare lucru sa iei un nenea in brate, sau sa te ia, na, sa va simtiti si voi masculi, si sa dansezi.

    M-am lasat de sporturi din astea prin liceu, cand era un “bluz” la 50 de piese din alealalte si piesele alealalte erau tot mai cretine si fara noima.

    Am mers anul trecut cu niste prieteni la un mic party “batranesc” in Pennsylvania si am dansat ca nebunii vreo 6 ore dupa-masa aia. Pe chestii mai vechi sau mai noi, dar totusi melodioase. Si da, am dansat si vals si fox sau cum soarele meu se cheama si eu habar n-am de asa ceva. Dar ma conducea domnul cu care dansam si ne-am distrat misto de tot.

    Muzica de acum de prin cluburi mie cel putin imi distruge bruma de neuroni ramasi. Chiar nu gasesc niciun farmec in rahaturile astea. In ceea ce priveste muzica electronica de acum jde ani (Kraftwerk, Vangelis, Jarre) nu o poti compara cu rahaturile facute de majoritatea DJ-ilor astora, come on. E ca si cum compari Bach cu Gutza, ca doar tot muzica e teoretic.

    Reply  
    • June 10, 2011

      tigeraxe

      Roxette are still cool. :D Dansam cand eram mic, dar dansez si acum. Ii apreciam atunci, ii apreciez si acum. Asa cum apreciez muzica live, chitarile, pianul. Si ascult muzica trance.

      Reply  
    • June 10, 2011

      Adrian din Arad

      @Dojo: hai acum sa nu comparam DJ cu Gutza … ala ii pisu pe langa DJ. Uite exemplele date de mine: ATB, BT, Paul Oaeknfold, Tiesto, Armin van Buuren, etc. nu ma refeream la aia care fac muzica pe Garage Band si se dau mari :D oricum … muzica e variata pt. toate gusturile si cum s-a mai spus: daca nu iti place ce pune acolo, cauta un alt club/local unde sa te simti bine :D

      Reply  
  23. June 10, 2011

    Tita Anne-Marie

    Mi-ai citit gandurile si mi-ai ascultat inima.
    Am constatat faptul ca stiu cum se numesc o multime de cantareti de acum 10-15 ani, cum se numesc melodiile lor ,albumele lor si ca stiu pe de rost versurile multor melodii.
    Intreaba-ma si azi cati artisti noi cunosc pe nume si cate versuri fredonez ?!

    Reply  
  24. June 10, 2011

    Tita Anne-Marie

    Nu stiu decat sa-ti recomand dansurile latino care pentru mine au fost singura solutie care mi-a aparut in cale ca singura ocazie sa mai dansez pe melodii cu strofe si refren si impreuna cu un partener.
    Sigur vei gasii femei frumoase de admirat pe melodii care sigur vor spune o poveste.
    Eu am intrerupt din motive personale, dar abia astept sa reiau cursurile si sa merg la seri latino !

    Reply  
  25. June 10, 2011

    klubbingman

    am ramas interzis la postul asta. ok Alex, nu-ti place muzica house, dar de ce te duci la o petrecere unde se pune astfel de muzica? cum adica ”un banc prost”? daca iti place sa dansezi cu tipe si iti trebuie NEAPARAT vocaluri in piese, asta nu face ca muzica house sa fie ceva ”horror”. Corect e sa te duci la o petrecere unde esti in tema cu muzica ce se pune acolo.

    Reply  
  26. June 10, 2011

    Eric

    Ma intreb cati dintre profesionistii in muzica care comenteaza aici au dansat in viata lor ceva :)
    Si un manelist care danseaza pe muzica lui e mai castigat decat vreun “rafinat” incuiat :)

    Dar no comment, de asta se zice ca gusturile nu se discuta!

    Reply  
    • June 10, 2011

      Diana

      Gusturile nu se discuta cand vine vorba de mancare de exemplu…dar muzica e o arta, deci e automat criticabila. E usor aberant , in acest context sa se ajunga la a vorbi despre manelisti. Si e foarte mult spus “rafinat incuiat” pentru ca se generalizeaza o tipologie, ori postul scris de Alex este despre muzica nu despre tipurile de oameni care asculta acest gen. Si se mai vorbeste atat in post cat si in comentarii despre atmosfera care se creeaza, ori eu asta am inteles, daca tu te simti ofensat ca si altii care au sarit ca arsi este din nou deplasat si vorbind de jignire dovedeste superficialitate, asa un pic ca si muzica electronica.

      Reply  
  27. June 10, 2011

    Cosmina

    Check out the latest south park episode… You’re getting old http://www.sidereel.com/South_Park/season-15/episode-7 :)

    Reply  
  28. June 10, 2011

    laf

    Perfect de acord cu articolul tau, sa stii ca nu esti singurul care simte acelasi lucru.
    Problema este, unde sa te duci in Bucuresti si chiar sa poti sa dansezi, sa ajungi acasa dimineata, fericit, obosit ca dupa o noapte de pomina cu momente de dans maxim si distractie?

    Reply  
  29. June 10, 2011

    Ovidiu

    Uite ca oamenii astia se distreaza: http://bit.ly/dOLLYJ. Nu conteaza ca e la Londra :) Si se baga house.

    Reply  
  30. June 10, 2011

    Teo

    Referitor la discutzia de aici…fiecare are dreptul sa asculte ce muzica vrea si sa se distreze cum vrea…eu sunt fana a muzicii electronice shi a petrecerilor de gen, dar nu trebue sa fiu judecata ptr asta, shi nu tre sa fiu catalogata drept ca nu stiu ce e muzica adevarata shi dansul adevarat…am crescut cu alte genuri muzicale, am avut perioada cand eram fana inraita a muzicii hip hop, insa tre sa recunosc ca pe nici o muzica shi la nici o petrecere nu m-am simtzit mai bine ca pe muzica electronica…shi asta e o preferintza personala…la fel cum voua va plac alte genuri muzicale…vorba aia cu gusturile nu se discuta…
    Shi ca tot postase DJSLASH linku cu Sensation…faza ca lumea nu danseaza acolo e vrajeala, sau poate o prima impresie…am fost acolo anu trecut shi era o energie incredibila pe stadionu ala…40,000 de oameni au dansat non stop noaptea aia, inclusiv eu…a fost o experientza incredibila…dar din nou…asta e o preferintza personala shi ce-mi place mie nu tre sa placa shi altuia…iar daca la o petrecere cu muzica electronica lumea nu dansa, nu inseamna ca toate sunt asa…

    Reply  
  31. June 10, 2011

    INfinit

    nu.

    Reply  
  32. June 10, 2011

    Alexandru Negrea

    Scrie la începutul articolului că “mi-am dat seama că sunt depăşit de situaţie”. Puteţi comenta argumentat, cu exemple, dar să nu ne jignim unii pe alţii, că nu are niciun sens. Eu am scris un articol argumentat. Faceţi şi voi acelaşi lucru în comentarii, că nu suntem maimuţe.

    Reply  
    • June 10, 2011

      INfinit

      mă așteptam la o oarecare.. similară reacție, dat find faptul că sunt singurul care a lăsat un comentariu de doar trei caractere.

      să argumentez, cumva:

      Am crezut că sunt eu prost și nu știu care e treaba cu clubul, dar până la urma mi-am dat seama că eram în locul nepotrivit, datorită unor factori. Nu vorbesc de o singură seară, ci de mai multe (în diverse locații) pe vremea când îmi băteam joc de plămâni (inhalat fumul altora) și de timpane (zdup zdup zdup fără sens.. plus ce mai alte genuri grețoase de muzică se mai băga).

      N-am să mă leg de chestii jegoase întâmplate în majoritatea “petrecerilor”, pentru că există fani care, ori susțin obiceiurile care se practică înainte de intratul în club, în club și la părăsirea lui, ori vor ține sus și tare că la ce am fost eu “martor” a fost doar o excepție. Până la urmă, fiecare e liber să-și aleagă stilul de viață și locurile pe unde dorește să bântuie.

      N-ai ce să bagi în seamă link-urile cu filmări ale petrecerilor din afara României. E o diferență prea mare și n-am să dau detalii că sună prea mult a jignire.

      Niște melodii care sunt la limita bunului simț și au ceva legătură cu muzică:

      http://www.youtube.com/watch?v=iaGE0cx0wKo
      http://www.youtube.com/watch?v=BkFmh-JDm4w
      http://www.youtube.com/watch?v=ytnhFmTLOtU
      http://www.youtube.com/watch?v=6yK1IFDtFmU
      http://www.youtube.com/watch?v=yFmvB13R_Jc
      http://www.youtube.com/watch?v=aOq7RcjXtiA

      Plus altele care ar fi ok să ruleze în toate cluburile. Dar aici vine vorba aia “du-te bă d-aici cu muzica ta de pensionari cu net gratis” adică, n-ai unde și n-ai cu cine:

      http://www.youtube.com/watch?v=P7CgztGB4Dc
      http://www.youtube.com/watch?v=QroiXpj5FpU
      http://www.youtube.com/watch?v=nhv76ZwV8P0
      http://www.youtube.com/watch?v=G_hNOzfh3pc
      http://www.youtube.com/watch?v=yDIysWCyvwY
      http://www.youtube.com/watch?v=OsKsjNMhTQU
      http://www.youtube.com/watch?v=FuFDoxhO5eE
      http://www.youtube.com/watch?v=YpiVWE_VlXI

      nu-ți recomand, dar dau link: http://www.youtube.com/watch?v=APcTSBbcSpY

      Eu unul mă bucur că mi s-a agravat ‘sistemul de suportat fumul de țigară’, astfel că voi mai fi la diverse evenimente doar când se merită.. spre deloc, dar și cu o oarecare limită de timp petrecut în interiorul clubului.

      Ar fi cazul să se răspândească muzica adevărată și dansabilă 100% bumbac, nu ce e acum, orice puști de 3 ani face un mix făcut de altcineva, care la rândul lui l-a luat de la altul.. și se cred Digei.

      Am multe întrebări pentru susținători, dar le voi lăsa să dispară odată cu timpul. Mai bine îmi văd de ale mele.

      Numai bine.

      Reply  
      • June 10, 2011

        INfinit

        am uitat să menționez faptul că nu îmi asum răspunderea pentru stilurile prezentate, de versurile pe care le au și de culoarea lor politică sau orice altă.. care s-a rupt un burlan într-un degajament, într-o apă.. și poate irita pe cineva. Dacă trimiteam “comentariul full”, iar reacțiile ar fi fost pe măsură.

        Reply  
  33. June 10, 2011

    Teo

    Ca sa fie mai clar ce am vrut sa zic mai devreme referitor la Sensation shi la muzica electronica…watch this!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=oRLTU5E2JVU&feature=player_embedded

    EPIC!!!!!!!!!

    Reply  
  34. June 10, 2011

    Em

    Nimeni nu poate asculta muzica aia. E strict legat de droguri. Ia o pastila sa vezi ca o sa-ti placa (muzica) :D

    Reply  
    • June 10, 2011

      Teo

      Faza cu muzica electronica strict legata de droguri e cum era faza cu rockerii ca-s niste alcoolici notorii :))))))))))))) ca se iau droguri la show-urile astea shi ca se bea pe muzica rock e adevarat…da substantzele n-au nici o legatura cu muzica in sine…din nou…e o kestiune de gust…eu nu suport muzica rock da nu o critic shi nu zic ca daca beau 200 de votka sa vezi ce ma animalesc pe rock…lol…

      Reply  
    • June 10, 2011

      Adrian din Arad

      @Em: uite … eu de cam 15 ani is la curent cu muzica House si ramurile derivate din ea ce-mi plac si pot spune o chestie: drogurile sunt asociate gresit cu muzica house, asta datorita multor motive … da’ nu le insir pe toate spun o chestie: eu nu am incercat niciodata si culmea, niciodata nimeni nu mi-a oferit droguri intr-un club de house … so … asta ii o legenda urbana ca si aia ca toti hip-hoperi fac sau au facut puscarie :D

      Reply  
      • June 10, 2011

        Em

        Legendele se trag pana la urma din adevaruri :) Droguri se consuma pe orice muzica si la puscarie sunt toate categoriile sociale. Dar, in cluburile comerciale si la marile concerte sunt cantitati considerabile de substante. Daca nu s-ar mai consuma ai observa diferenta.

        Reply  
  35. June 10, 2011

    Em

    Eu unul ma refeream strict la genul de muzica de la petrecerea din articol. Pentru Prodigy nu trebuie droguri :P exemplele pot continua…

    Reply  
    • June 10, 2011

      Teo

      Nici pentru Sensation sau alte evenimente de gen nu trebe…lol…e doar parerea generala ca uite-i pe drogatzii aia…lol…da gata…mi-am zis destul parerea aici…eu sunt pro muzica electronica shi atat :) !!!!!

      Reply  
  36. June 10, 2011

    Em

    Muzica electronica acopera prea mult :) Jean Michel Jarre, Vangelis cat si Moby si lol…. prea multe. Dar sunt unele care doar asa le simti. Tu poti asculta goa (prea mult) pe gol? :)

    Reply  
  37. June 10, 2011

    hoinaru

    ai imbatranit.

    Reply  
  38. June 11, 2011

    PATRICKdan

    cu siguranta, postarea acesta a smuls o sumedenie de oftari si inganari intru aprobare, din partea doamnelor/domnisoarelor. e, cam ce vor ele sa auda. ce rost are, sa venim fiecare, cu ce ascultam si sa il convingem pe Alex, ca se poate simti, dansa si interactiona cu o fata si pe alte ritmuri. omu’ e chiar sincer si ar fi un pic ciudat sa ascultam toti acelasi gen musical.
    totusi, nedorind sa intru in zona musichiei Trance, pe care as putea s-o detaliez si, sa argumentez, ca poate reverbera sentimente cel putin la fel de fain descrise de Alex, nu as recomanda sa facem un maclavaiz ori carcalete, punand egalitate intre musica House si musica Trance. in general, aceasta confuzie este prezenta la majoritatea celor care nu pot defini exact nici House, nici Trance, Progressive ori Minimal…

    Reply  
  39. June 11, 2011

    zebis

    Geniala reactie in comentarii. Ce fac daca sunt sau nu fan “house” si imi place o fata care ma trage dupa ea numai in cluburi de “house”? La petreceri private prefer varietate in muzica, ceea ce s-a si intamplat spre norocul meu.

    Reply  
  40. June 11, 2011

    Maria

    Alex, este la fel ca si cu maneaua.La petrecere toata lumea o asculta iar in rest toti sustin ca nu o asculta. Am vazut petreceri cu muzica house care au fost foarte speciale si fara muzica house unde cei tinerii nu s-au ridicat de pe scaun.Si da, muzica house nu cred ca este o muzica pentru un dans care se simte.

    Reply  
  41. June 11, 2011

    Amon

    Mda…. cat se poate de adevarat ;)

    Reply  
  42. June 11, 2011

    vLD

    Nu credeam ca o sa vad atata muzica naspa intr-un singur articol :). Auzi si la ala, dj blueprint si baga 50 cent. Cam 25-35% din muzica electronica este facuta pe droguri si trebuie ascultata la fel, ma refer la droguri usoare, in mare parte este iarba + alte nebunii psychodelice.

    Reply  
  43. June 11, 2011

    lupeneanul

    ce spui tu e foarte corect si cu siguranta multe fete si-ar dori asta din partea baietilor, dar nu toate…. si atunci noi trebuie sa ne adaptam :) chiar daca eu sunt un fan al muzici si imi plac locurile mai retro, gen Oldies (Sibiu) mai merg si printr-un club de bumtzi,bumtzi, ca no vorba aia… nu conteaza unde, nu conteaza cum, conteaza cu cine.

    Reply  
  44. June 11, 2011

    Paul

    @Alexandru ai dreptate.Toti avem dreptate.Dansul,nici el nu este de un singur fel.Fiecare se exprima prin dans,cum poate mai bine.Tie ti-ar place mai mult sa dansezi cu o femeie,sa o simti si sa te simta(putin romantism in dansul tau),dar poate altul,se exprima dansand singur,sau impreuna cu o gasca,sarind si trepidand,asa se simte in lumea lui+ca daca mai si bea sau fumeaza sau se drogheaza,intra intro stare euforica destul de energica si care te face sa tzopai.Aici nu tine de stilul de muzica pe care vrei sa il asculti intrun club,tine mai mult de stilul de dans pe care ai tu chef sa te distrezi si sa te simti bine,si fiecare dans are stilul lui de muzica,sau poate fi combinat cu orice stil de muzica daca sti cum sa le contopesti.Si mie imi place acelasi lucru,ca si tie,dar cand sunt cu prieteni,cu un grup sau asa, imi place sa tzopai,sa ma distrez,sa obosesc,nu conteaza pe ce muzica.

    Reply  
  45. June 11, 2011

    BogdiP

    Da. Am dansat CU fete improvizând pași și piruete de numa’. Dar mai sunt și momente în care vrei doar să țopăi și atât. Depinde doar cât de dispus ești să “te faci de râs”. În sensul că poate lumea se va uita ciudat la cei doi care dansează lent pe rock nebun.
    Cel mai tare dans l-am avut pe Afraid to shoot strangers de la Iron Maiden: http://www.youtube.com/watch?v=0c9iYZdsZMM (că tot s-a menționat rock-ul pe aici). Merg niște piruete pe partea dură a melodiei de amețești… :D

    Reply  
  46. June 11, 2011

    MixTV

    In alta ordine de idei, decat sa aud versuri ca “Hoes and bitches / shake your booty / bip your tits” prefer sa nu aud nici un vers. Dar exista in Bucuresti alternative pentru toate gusturile de muzica, asa ca poti sa targetezi fata si dansu’ din start :) Succes!

    Reply  
  47. June 11, 2011

    GB

    Da, ma pot distra pe muzica house. Dar mixata de un dj adevarat, nu de toti kinderii care invart de butoane ca si cum si-ar rasuci sfarcurile, de un dj care pune un set cu o tema, respecta un anumit sound si asa mai departe, nu unul care pune pacanele la intamplare din geaca cu cd-uri.

    Reply  
  48. June 12, 2011

    Morom3t3

    Cu house simti ca traiesti. Cand m-o lovi reumatismu’ o s-o dau in tango-uri. Pana atunci:

    http://morom3t3.wordpress.com/2010/09/22/swedish-house-mafia-one/

    http://morom3t3.wordpress.com/2011/05/31/miami-beach-bikini-party/

    Reply  
  49. June 12, 2011

    Alin

    Pai cum la manele tre sa bei, cu house tre sa te droghezi. Asta e punctul slab al neintelegerii tale a muzicii.

    Reply  
  50. June 12, 2011

    Stefan-Daniel C.

    Foarte adevarat. E prima data cand intru pe acest blog, dar deja sunt captivat.

    Si ce vad e ca unii nu fac diferenta intre House-ul lui ATB (care e ok) si trance, rave sau alte derivate pe baza de ecstasy.

    Chiar acum caut ca disperatul niste melodii pe care sa pot dansa la o intalnire.
    De alea vechi, clasice sa o poti tine in brate, sa o privesti in ochi si sa ii soptesti iubirea.

    Reply  
  51. June 13, 2011

    Alin

    Da. O dezbatere interesanta pe tema muzicii. Din pacate am prins tarziu discutia dar tin sa le multumesc celor care au furnizat cateva linkuri cu muzica electronica foarte buna. Nu sunt un fan al genului House, ascult, dansez, ma distrez cat pot pentru ca mi se uraste si mie de topait. Nu stiu cine anume zicea aici ca nu prea vede multi tineri care ar sti si dansuri de societate: ei bine contrazic aici>cei care au avut un traseu educational mai solid, si nu ma refer aici la note bune sau scoli renumite, ci educatia primita acasa stie sa danseze si vals si tango argentinian si salsa si transpira si pe un Elvis Presley. Nu oricine are potential si da, autorul are dreptate: in timpul dansului nu bei, nu fumezi si nu te uiti pe pereti, te uiti la femeie pentru ca este cea mai sublima fiinta!!! Mai departe lasam evolutia sa isi faca treaba!

    Reply  
  52. June 13, 2011

    Zoly

    Trist am constatat ca Romania este singura tara care difuzeaza continuu la radiouri muzica de club (house). Te trezesti dimineata sa asculti si tu ceva frumos si radioul iti rupe urechile. Dupa masa incerci sa te relaxezi si dai drumul la radio, iar muzica care trebuie ascultata in club este tot acolo, la radio.

    Reply  
  53. June 13, 2011

    Ernest

    Nu, nu. Esti depasit la fel ca mine. La educatie muzicala sunt corigent de cativa ani, si cred ca voi repeta la nesfarsit clasa in care mi se predau ritmurile imposibile.

    Reply  
    • June 13, 2011

      Alexandru Negrea

      Foarte bine spus! :)

      Reply  
    • June 13, 2011

      CumSa

      Vai cata dreptate ai.

      Reply  
  54. June 13, 2011

    Daniel Rosca

    Sunt total de acord cu ceea ce a spus Alex despre muzica din cluburi. Cu toate ca sunt de varsta celor care “o ard” prin cluburi, nu pot sa merg, pentru ca muzica house ma adoarme aproape instanat si nici nu este pe placul meu.

    Referitor la muzica rock, am vazut ca sunt unele persoane care au afirmat ca nu se poate dansa pe acest gen muzical. Eu sunt de parere ca o balada rock cum ar fi: CARGO – Ca o stea [http://www.youtube.com/watch?v=E3o4UCLcmKs] se incadreaza perfect in cele spuse de Alex in cadrul acestui articol.

    O singura deosebire zdrobitoare remarc intre muzica house si adevarata muzica: vestimentatia artistilor. Poate ca aceasta din urma este si motivul pentru care atat de multi tineri merg sa bea si sa “danseze” in cluburi pana in zori de zi.

    Reply  
  55. June 14, 2011

    Alex Cirstea

    Eu cred ca postul tau e valabil doar pentru cazul in care esti prezent acolo ca si cuplu, la prima intalnire! (cu indulgenta) Altfel, nu!
    Raspunsul meu, aici: http://www.alexcirstea.ro/2011/06/cum-e-cu-gagicareala-offline-cc-geeksii/

    Reply  
  56. June 14, 2011

    George

    Pentru genul acesta de distractii ai putea sa te inscrii la un club de salsa.O petrecere in stil latin este la polul opus de atmosfera clubbing.Stiu ca toata lumea zice ca gay dar ai sa fii surprins de cate femei vin in genul acesta de cluburi doar ca sa “fie dansate”.Si mai ales cine a facut si dans de performanta stie ca dansul este mai mult despre a transmite a emotie.

    Reply  
  57. June 15, 2011

    Amalia Ami

    Când te mai duci la petreceri, fă-ți pregătirea psihologică înainte, să nu rămâi traumatizat! :)Eu am avut oroarea să vad pinguinul pe viu, nu oriunde, ci în Timișoara, iar la ultima chestie a fost 90 la sută din timp populară, chiar dacă 90 la sută din participanți nu apreciau genul……….. Deci, noroc că-mi e bucătăria mare, că mă petrec singurică, cu ce și când vreau! Important e că o mai fac.:))

    Reply  
  58. June 16, 2011

    Madalin Blidaru

    Din nefericire, nu se mai tine cont de gusturile tuturor. Cel mai bine este ca dj-ul sa ai ba grija sa imbine mai multe genuri muzicale, nu sa puna ceea ce prefera el sau cativa petrecareti…. House-ul nu prea l-am priceput si nu pot spune ca este unul dintre genurile mele preferate, insa la nevoie mai ascult… Am patit intr-o noapte ca din cinci in cinci minute sa fie Dansul Pinguinului, iar dupa Inna …

    Reply  
  59. June 16, 2011

    my_urri

    pai daca vrei emotii si sentimente cand dansezi cu o femeie, hai la o petrecere salsa…spre exemplu, cea din seara asta :D

    Reply  
  60. June 17, 2011

    Adam

    Iti las cateva link-uri cu muzica si cu lumea care se si distreaza :
    http://www.youtube.com/watch?v=oBe0G5WYTLk
    http://www.youtube.com/watch?v=u0Cpc5pK9Zs
    http://www.youtube.com/watch?v=qt6SpEAF_GU
    http://www.youtube.com/watch?v=ozGqvHXamP4
    http://www.youtube.com/watch?v=hFAEYWQl1eM
    http://www.youtube.com/watch?v=sJPmtSVRFW8
    astept parerile voastre :) P.S sa nu includem in muzica house artisti de genul Inna, Deepside Dj, Connect-R, Narcotic Sound, etc

    Reply  
  61. June 17, 2011

    Livia

    @TOTI:
    Articolul lui Alex este valabil si in cadrul altor orase din vestul tarii insa exista si petreceri cu muzica pe care se poate dansa de la Vals , tango la dansuri latino de club, pe care poti sa traiesti sentimentele de care el vorbea.Experienta de a dansa si dupa ce se incheie melodia (indiferent de artist) este MIRIFICA : SA SIMTI CUM BATE INIMA CEILUILALT SI SA-I VEZI PUPILE DILATATE LA MAXIM DE PLACERE, EMOTIE SI PASIUNE ……oooo mama! Am trait asta si as face multe ca sa mai am esperienta respectiva.
    Salsa , bachata sau zouk poate fi o solutie insa doar cu persoana POTRIVITA.
    SA NE INTALNIM PE RINGUL DE DANS!

    Reply  
  62. June 20, 2011

    Zmic

    Sa simti ritmul si femeia…in pasi de dans…inseamna sa respecti!

    Reply  
  63. June 22, 2011

    Pavel

    Ascultam House cand eram pustan. Aveam de ales intre tipuri de muzica pentru distractie: House, Manele si Muzica Clasica, pt distractie am ales bumtzy bumtzy.
    A venit Ea in prin clasa a X-a si m-a intrebat daca nu vreau sa fiu partener de dans… ne stiam…. asa ca am spus da.
    Tango, Vals, Samba, Cha-cha, Jive, Rumba parca ceva fox-trot.. si inca cateva… sunt ce invatam la scoala profului de dans care facea asta din placere in micul oras in care traiam. Nu le stiam pe toate la perffectie dar ne-am specializat Tango.
    Bumtzy bunmtzy, de trei ori Tango-ul e pasiune… Am plecat la facultate si de atunci nu am mai facut dansuri, dar Ea imi este sotie. Tango, Vals, Cha-cha mai stim.. si stm sa si improvizam.
    Acum din cand din plictiseala ma duc la “disco” in oraselul in car locuiesc in UK. Bumtzy bumtzy. Sluty grils. Drunk grils si nici vorba de o pirueta sau o strangere de mana :)
    Ba la un momendat cumva cumva era muzica de dans si am incercat sa dansez cu o colega de serviciu.. 23 ani (generatie bumzy bumtzy din Finlanda) dar am realizat repede ca nu stie sa danseze cu cineva… stie numai sa bumtzy bumtyz ca la televizor :))

    Cuncluzia1 : N-are rost sa intelegi bumtzy bumtzy
    Concluzia2 : Gaseste-ti timp si danseaza pentru ea, si cu ea.
    Concluzia3 Daca trebuie sa mergi la slaughterHOUSE , da “shut down” la creier.
    Concluzia 4 Daca esti in Cluj incearca la Ernesto… ca se mai poate dansa. Cel putin acum 2 ani.
    Concluzia Finala: Daca esti In Felixstowe nu te du in BamBox :))

    \m/ \m/ rock on!

    Reply  
  64. June 22, 2011

    ///

    Electronic music is what you say it is: Subtle, complex, and deep. Precisely what most people are *not* looking for in their music, basically. Music for the masses is just about the opposite: Simple, obvious, superficial — anything from pop tunes to headbanger stuff as long as it’s light fare and doesn’t require any mental effort to process.

    Reply  
  65. February 29, 2012

    Alex V

    Exista destule locuri speciale pentru muzica blues. Atunci cand vrei sa te duci sa te distrezi cu adevarat, sa scapi de stresul acumulat, merita sa te duci intr-un club de house (exclus comercial) in care vei cunoaste cateva fete, si vei spune: “să dansăm cu mâinile ridicate în aer şi să SĂRIM!” apoi te vei distra cu ele in pat, ce spui tu, refren vers refren vers.. asta era acum 20 de ani.

    Reply  
    • February 29, 2012

      Alexandru Negrea

      Nu era acum 20 de ani, e acum la artişti conscraţi, am dat câteva exemple mai sus, e în regulă, muzica house nu este muzica viitorului, dar vorbim prin 2020

      Reply  

Leave a comment

Click here to cancel reply.

  1. Muzica House și distracția | Music Oriented Blog06-10-11
  2. Eleganţă în club06-11-11
  3. Da, eu mă pot distra pe muzică house!06-14-11
  4. Cum e cu gagicareala offline! cc geeksii! | Subiectivisme de Alex Cirstea06-14-11
  5. Obsesia săptămânii: Stick Shift « Blogul unor persoane cu coada06-19-11
  6. Iunie 2011 « Pyuric.ro07-06-11
  7. Premiile DreamTeamRO pe luna iunie 2011 - #DreamTeamRO07-30-11

Caută pe blog

Vă recomand



Găzduire web

Comentarii recente

    coco eu as vrea sa scoata jocurile alea aiurite…si sa bage niste skinuri …pentru personalizare…nu...
    Dani Doamne,cate vorbe,motivatii,idei,sisteme si etc de a te lasa de fumat.Airea tot! Tot ce ai nevoie este...
    Catalin In continuare eu nu cred in orginalitatea produselor de la Fashion Days .Defapt ca sa fiu mai concis si...
    sorin Si tu te bucuri de performantele unui 1100D?:)
    Adrian Wow, asta e chiar big deal. Multa bafta si multa inspiratie sa ai!

Disclaimer

În prezent sunt Social Media Manager la BCR. Menţionez, însă, că opiniile exprimate pe acest blog nu au legătură şi nu reprezintă punctele de vedere ale organizaţiei(companiei) din care fac parte.

Sustin si recomand

  • Am doar 18 ani
  • Avem blog
  • Blog18
  • Bookblog
  • Club de Carte
  • Cristian Matache
  • Fotografie de nunta
  • Laptop News
  • Lecturi urbane
  • Oraşul animalelor
  • Pranzul din caserola
  • Revvnation
  • Soup Nights

Colaboratori / Resurse

  • Evensys
  • GMP Advertising/PR
  • Graffiti PR
  • McCann PR
  • Oxygen PR
  • Premium PR
  • Revista BIZ
  • Rogalski Grigoriu
  • SmartPoint PR
  • Spada Digital
  • The Practice

Sub capota blogului

  • Akismet
  • Documentation
  • FamFam Icons
  • Feedburner
  • jQuery
  • Plugins
  • Reteaua Blog20
  • Themes
  • WooFunction icons
  • xServers Hosting
  • Prima pagină
  • Despre mine
  • Arhive lunare
  • Fă-ţi un blog
  • Contactează-mă

Copyright © 2011 - Alexandru Negrea - Toate drepturile rezervate | Browse Happy