Bitdefender

(P) Femeile din blogosferă + Heineken = Love


Una dintre campaniile care mi-au atras atenţia anul ăsta e semnată de Heineken şi se numeşte Moderate Drinkers Wanted – iar mesajul principal, aşa cum o spune şi numele, este recomandarea de a consuma alcool cu moderaţie.

Quick fact Quick fact
Campania are la baza un research global, conform caruia 69% dintre membrii generatiei Millennials spun ca, de cele mai multe ori, atunci cand ies in oras, isi limiteaza consumul de alcool, din nevoia de a-si pastra o imagine curata in social media si de a detine controlul, bucurandu-se astfel de avantajele libertatii.

Un alt mesaj important este acela că femeile sunt atrase de bărbaţii care sunt stăpâni pe situaţie, deci îşi cunosc limitele şi rămân în control chiar şi la cele mai nebune petreceri. Smart move, o idee deșteaptă în spate, dar şi curajos, venind din partea unui producător de bere, iar cireaşa de pe tort e că femeile au fost transformate în ambasadoare ale mesajului de consum responsabil.

Iată, deci, reacţiile unor doamne şi domnişoare din blogosfera românească la iniţiativa Heineken. Se cântă, aveţi grijă:

Simpatică inițiativa, salutări Mirunei, Veronicăi, Adinei, Sânzianei și Ioanei, a ieșit bine.

Vin din spate nişte generaţii cu alte preferinţe de consum în toate domeniile, deci o să tot vedem companii care se adaptează la chestia asta şi ies, prin comunicare şi marketing, din rutina cu care ne-au obişnuit în ultimii 20 de ani. Plus că Heineken nu e la prima iniţiativă în direcţia asta, anul trecut mesajul lor fiind „Dance More. Drink Slow”, în colaborare cu Armin van Buuren (spotul e aici).

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea

General Manager şi trainer la Social Smarts, platformă de cursuri intensive pentru dezvoltarea abilităţilor sociale.

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn

3 Comentarii

Lasă un comentariu